środa, 14 sierpnia 2013

Agrabla - polski MLM + program partnerski

Agrabla to polski projekt z darmową rejestracją, który przeszedł niesamowite przeobrażenie. Jest najlepszy na rynku Polskim. Od ok. tygodnia rozpoczęła się akcja promocyjna nowej Agrabli. Agrabla jest zarejestrowana w Polsce, a właściciele to Marek Deja i Tomek Urban. Wypłaty są robione na konto w polskim banku. 


Dla kogo jest Agrabla?
- dla osób fizycznych
- dla przedsiębiorców
każdy z nas możesz zapraszać przedsiębiorców do Agrabli (otrzymując za to wynagrodzenie). W ten sposób my mamy wpływ na ofertę firmy (np. piekarnie, salon fryzjerski, sklep spozywczy, salon kosmetyczny, biuro podróży, kancelarię adwokacką, słowem kogo chcemy).

video





2 podstawowe filary na jakich opiera się Agrabla, 
czyli jak zarabiamy:

1. Zdobywanie punktów poprzez kupno produktów/usług na portalu BogataGmina.pl
2. Zdobywanie pkt poprzez kupno produktów/usług w fizycznych sklepach/gabinetach przy pomocy Karty Klienta Agrabli (koszt karty to kilka zł)

Ad.1. przedsiębiorca kupuje pkt rabatowe od Agrabla i przydziela je do produktów, które oferuje na na portalu www.Bogatagmina.pl
przykładowo:
kupujemy jakiś produkt  np. kurs za 90 zł  i nasze konto zostanie zasilone 70 pkt (juz mamy aktywne konto na 3 m-ce!!!). mozemy zbierac tez pkt przez 3 m-ce i dopiero aktywowac konto, ale nie mozemy zapraszac do programu, jesli nasze konto jest nie aktywne.

ad.2. przedsiębiorca kupuje pkt rabatowe Agrabla i zamiast umieszczac produkty na portalu www.BogataGmina.pl , opisuje produkt, czyli inaczej podłancza swój fizyczny sklep np. salon kosmetyczny, zakład fryzjerski, piekarnie. Klient odwiedza fizyczny sklep czy biuro podróży i płaci kartą klienta Agrabli. Przedsiębiorca terminal zakupuje w Agrabli za 300 zł + vat na rok. Moze tez ręcznie przyznawac pkt korzystając zlaptopa i dostepu do Internetu.W ten sposób klientowi przy zakupach naliczaja się pkt. Jak uzbiera 70 to aktywuje konto i buduje strukture pod sobą. Za kazde 200 pkt = 200 zł do wypłaty.
Każdy przedsiębiorca może przepuścić swoją firmę przez portal Agrabla. Przedsiębiorca może też budować strukturę. 

Każda polecona firma która zacznie sprzedawać w programie lojalnościowym prędzej czy później musi wykupić punkty Agrabla, by móc je przyznawać klientom. Za każdy zakup punktów otrzymujesz prowizję w wysokosci 2% wartości zakupionych punktów zaokragloną do całości. 

Czyli przykładowo, jeśli firma wykupi 1000 punktów otrzymasz - 20 punktów! Są to prowizje WIECZNE - co oznacza, że dostaniesz punkty za każdym razem kiedy dana firma wykupi punkty. 



Budowa struktury:
- osobisty reflink (tutaj sie zarejestruj: 
http://agrabla.pl/panel/?pol=1646 )

- sprzedaż lub rozdawanie kart klienta Agrabli.

Jesli ktos zarejestruje się z Twojego polecenia pojawi się w Twojej strukturze jako nieaktywna osoba do czasu aż zbierze 70 pkt (ma na to 3 m-ce).
Struktura to tylko 6 poziomów (razem tylko 126 osób - zapraszasz osobiście 2).

Plan wynagrodzeń dla 1 konta w marketingu partnerów na jeden okres rozliczeniowy – 90 dni.


3000 punktów to wyliczenia dla 1 konta, możesz mieć nieograniczoną ilość kont! Dla firm jest to kwota 3000zł+VAT (3690 zł) .Jak widzisz z jednego konta masz wynagrodzenie 3000 zł. Zakładając np. 5 kont masz 15 tys zł. Nie ma ograniczeń w zarobkach.


Dla ambitnych mamy program premiowy. 

1. Manadżer Agrabla (gdy zarobek przekracza 2 tys. miesiecznie):

otrzymujesz jednorazową premie na zakup komputera 2000 zł.


2. Dyrektor Agrabla (gdy zarobek przekracza 4 tys. miesięcznie)

Razem otrzymujesz 2000 zł na komputer + 1000 zł/m- na samochód.

3. Generalny Dyrektor Agrabla (gdy zarobek przekracza 10 tys miesięcznie):


Razem otrzymujesz 2000 zł na komputer + 1000 zł/m-c na samochód + 1500 zł/m-c na dom.

4. Diamentowy Dyrektor Agrabla (gdy zarobek przekracza 20 tys. miesięcznie):


Razem otrzymujesz 2000 zł na komputer + 1000 zł/m-c na samochód + 1500 zł/m-c na dom, 2500 zł/m-c na wycieczki.



Jesli zarobisz więcej niż 20 tys zł mozesz podwoić te rangi.

Tak więc można zdobyć poziom podwójnego czy też potrójnego dyrektora diamentowego zyskując wielokrotność premii.



Prezentacje na żywo pod tym linkiem
w kazdy pon, wt o godz.20.00
środa godz.21.00
http://agrabla.pl/biznes/?pol=1646
tutaj sie zarejestruj do programu: http://agrabla.pl/panel/?pol=1646 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz